Om:

Christina arbejder som ejendomsadministrator med flere bolde i luften. Har boet i Låsby med sin mand og to børn siden 2010. Har altid været en del af frivilligt arbejde i forskellige sammenhænge, startede i Låsby Boldklub som træner i fodbold for at der var nogen til at videreføre sønnens fodboldhold. Christina har siden 2017 været med i forretningsudvalget og har herigennem opnået kendskab til det meste som rør sig i Låsby Boldklub. Christina motiveres af at være en del af det frivillige pga. fællesskabet og det at gøre en forskel for byen og lokalsamfundet.

Næstformand

Om:

Maria har boet i Låsby siden 2010 samen med sin mand og deres 3 børn. Maria arbejder til dagligt i forsikringsbranchen. Maria er aktivt medlem i Låsby Boldklub på floorball og x-fit, Marias tre børn er også aktive medlemmer i flere af Låsby Boldklubs afdelinger.

Maria har førhen deltaget i frivilligt arbejde og blev opfordret til at melde sig til FU, hvor hun nu er klar til at deltage i driften af Låsby Boldklub.

Kasserer

Kasserer Lilly Nielsen
Kasserer for Låsby Boldklub og dens afdelinger.

Låsby Boldklub af 1959
C/O: Lilly Nielsen
Skovhaven 1

kassererlaasbyboldklub@gmail.com

* Kassekladde
* Bankforbindelse
* Offentlige tilskud
* Regnskab
* Kontakt til revisor.

Forretningsudvalg

Om:

Alex arbejder som IT-konsulent og har efterhånden boet i Låsby i 25 år. Startede i sin tid som frivillig grundet behov for bestyrelsesmedlemmer hvor datteren gik til fodbold. Endte med egne ord af uransaglige årsager i stedet i hovedbestyrelsen hvor han har været næsten kontinuerligt siden bl.a. i en periode som formand. Siden da er Alex blevet aktiv udøver i flere sportsgrene mens de frivillige poster er udvidet både med en formandspost i Anden Sport men også instruktørposter ligesom sommerfestplanlægning fylder godt op. I sin tid var motivationen helt klart at skabe gode rammer for datteren, sidenhen kom energien generelt fra at se glade børn rende rundt og nyde det man har været med til at skabe

Harry Lauritsen

Harrylauritsen@live.dk

*Etik og moral

Om:

Harry har igennem flere år været et kendt ansigt i Låsby, idet han tidligere har været aktiv i håndboldafdelingen som udvalgsmedlem og træner. Harry arbejder til dagligt som leder indenfor det pædagogiske område. Harry er aktiv som fodboldtræner og instruktør på både teen og voksenholdet i X-FIT.

Harry ser potentiale i at være med til at udvikle Låsby Boldklub, samle flere frivillige og få skabt mere liv i og omkring hallen.

Lærke Juul Neubert Møller

Laerke.juul.nielsen@gmail.com

* Social fripasordning

Om:

Lærke har boet i Låsby siden 2023 sammen med sin mand og deres 2 piger. Lærke arbejder til dagligt i byggebranchen som projektkoordinator. Lærke er selv aktivt medlem i Låsby Boldklub,

Lærke har ikke tidligere deltaget i frivilligt arbejde, men blev opfordret til at melde sig til FU, hvor hun ser potentiale i at være med til at udvikle Låsby Boldklub og skabe gode rammer for fritidslivet i byen og dermed et godt lokal samfund.

Hovedbestyrelsen

Alma Bastrup Eriksen